Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 20.09.2020, 23:47

Лубенський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №4

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформація для батьків

Пам'ятка для батьків та дітей під час перебування в закладі освіти в умовах карантину з 1 вересня 2020 року

https://drive.google.com/file/d/1a-BWSPXFi6-WWXiLv9ZK7-GhLmSZvtZ7/view?usp=sharing

 

Інструкція з безпеки життєдіяльності №61-А.  Первинний інструктаж з БЖД №61-А про дотримання учнями обмежень задля запобігання поширенню ГРВІ COVID - 19, спричиненої коронавірусом SARS-COV-2

https://drive.google.com/file/d/14OTV978P8fLOTG_l1DlJx4yIunuT1SPC/view?usp=sharing

 

01.06.2020 року

Шановні батьки майбутніх першокласників! 

З 02.06.2020 року розпочато прийом заяв   на зарахування учнів до першого класу.                                      

Н А К А З по ЛЗЗСО №4

12.03.2020 року                                                                                                        № 63              

Про запровадження карантину

На виконання позачергового засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки, надзвичайних ситуацій та безпечної життєдіяльності населення м. Лубни (витяг з протоколу від 12.03.2020 р. № 4/2020), рішення виконавчого комітету Лубенської міської ради від 12.03.2020 р. № 40 «Про запровадження карантину  в місті Лубни», наказу Міністерства освіти і науки України від 12.03.2020 р. № 392 «Про забезпечення виконання профілактичних і протиепідемічних заходів», листа МОН України від 11.02.2020 р. № 1/9-15, наказу міського управління освіти від 12.03.2020 р.    № 106 «Про запровадження карантину в закладах дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти міста Лубен», з метою недопущення поширення особливо небезпечних хвороб

НАКАЗУЮ:

1. Тимчасово з 12 березня до 03 квітня 2020 року, призупинити освітній процес.

2. На період тимчасового призупинення освітнього процесу утримуватись від проведення  навчальних, культурних, спортивних та інших масових заходів.

3. Заступникам директора з НР Макаренко І.М., із НВР Кеді Н.І.:

- забезпечити виконання навчальних планів та програм  у повному обсязі за рахунок ущільнення навчального матеріалу, самостійного опрацювання, індивідуальних занять із використанням засобів  дистанційного навчання з учнями 1-11 класів;

- організувати створення сторінки «Дистанційне навчання» на сайті закладі;

- організувати роботу вчителів щодо поповнення матеріалами та завданнями предметних сторінок на сайті;

- розробити плани організаційно-педагогічної, методичної роботи на період карантину;

- організувати виставлення на сайті закладу інформації щодо заходів профілактики, проявів хвороби та дій у випадку захворювання.

4. Класним керівникам:

- забезпечити своєчасне інформування учнів і батьків та проведення роз’яснювальної роботи з  батьками щодо призупинення навчально-виховного процесу в закладі та відповідальності  за збереження життя та здоров’я дітей;

- провести з учнями позапланові інструктажі з безпеки життєдіяльності, зокрема з питань пожежної безпеки, поведінки на дорогах, на водних об’єктах;

- створити групи у Viberi приєднавши вчителів-предметників для  інформування та зв’язку учнів та батьків.

5. Виставляти  матеріали для самостійного опрацювання учнями нових тем уроків на  предметних сторінках сайту таким учителям:

-  Кеді Н.І. – 1-4 класи;

-  Залаті І.В. – українська мова та література, зарубіжна література, англійська мова;

- Матвієнко Н.Л. - мистецтво, основи здоров’я;

- Савченку В.П. – історія, географія, хімія, біологія;

- Ященко Т.Л. – математика, фізика, інформатика.

6. Учителям-предметникам оформити індивідуальні журнали обліку аналізу та оцінювання робіт учнів.

7. Сестрі медичній Костенчук Л.М., завідуючому господарством Саєнку Ю.М. забезпечити проведення  санітарно-профілактичних заходів у закладі.

8. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

                                  Директор                                                       С.Е.Коробицька

 

Лист Міністерства освіти і науки України щодо запровадження карантину для усіх типів закладів освіти

https://mon.gov.ua/storage/app/media/news/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8/2020/03/11/1_9-154.pdf

 

Що потрібно знати батькам  про коронавірусну інфекцію COVID-19?

https://drive.google.com/open?id=1vk38PNAqkyj4LM1WxUsVy4w1QwNxyTwE

Як проводити гігієнічну антисептику рук

https://drive.google.com/open?id=1KM6W7Qpjb_nZHUiBRyJ0WuuKqpa4rrh9

 

 

 

 

Відповідно до наказу  № 136 від 27.06.2019 «Про випуск учнів 11 класу», враховуючи рішення спільного засідання педагогічної ради та ради школи (протокол   № 09  від 27.06.2019)

І.  Випустити зі школи, видати свідоцтво про здобуття повної загальної середньої освіти з відзнакою й нагородити золотою медаллю «За високі досягнення у навчанні» 3 учнів:

ІІ. Випустити зі школи, видати свідоцтво про здобуття повної загальної середньої освіти з відзнакою й нагородити срібною медаллю «За досягнення у навчанні» 2 учнів:

ІІІ. Випустити зі школи, видати свідоцтво про здобуття повної загальної середньої освіти звичайного зразка 11 учням:

Нагородити Похвальними грамотами «За особливі досягнення у вивченні окремих предметів», рішенням спільного засідання  педради та ради школи (протокол № 09 від 27.06.2019)

з фізичної культури – 3 учні;

з економіки – 1 учень;

з інформатики – 1 учень;

з предмета «Технології» - 1 учень.

 

Інформація про обов'язкові щеплення для дітей, які потребують оздоровлення та відпочинку (за посиланням): https://drive.google.com/open?id=13p-GFEt2GSPtPfZfwzFksLjqv3FjOHjh

 

Відповідно до наказу № 124 від 10.06.2019 «Про переведення учнів 5-10 класів», враховуючи рішення педагогічної ради  (протокол  № 08 від  10.06.2019 року), учнів переведено:

до шостого класу:

5-А кл. – 27 уч;  5-Б кл. – 25 уч.

     до сьомого класу:

6-А кл. – 29 уч;  6-Б кл. – 29 уч.

     до восьмого класу:

7-А кл. – 23 уч;  7-Б кл. – 24 уч.

     до девятого класу:

8-А кл. – 28 уч;  8-Б кл. – 27 уч.

до десятого класу:

9-А кл. – 26 уч;  9-Б кл. – 19 уч.

     до одинадцятого класу:

          10 кл. – 26 уч.

Нагородити  Похвальним листом «За високі досягнення у навчанні»  35 учнів:

      5-А кл. – 5 уч;       5-Б кл. – 2 уч;

      6-А кл. – 7 уч;       6-Б кл. – 1 уч;

      7-А кл. – 1 уч;       7-Б кл. – 1 уч;

      8-А кл. – 4 уч;       8-Б кл. - 6 уч;

      10 кл. – 8 уч;

    Нагородити свідоцтвом з відзнакою  10 учнів:

      9-А кл. – 5 уч;         9-Б кл. – 5 уч.

 

 

Відповідно до наказу №121 від 31.05.2019 «Про зарахування учнів до 1-х класів», зарахувати до 1-х  класів відповідно до поданих заяв 79 учнів.

1-А кл. – 27 уч;

1-Б кл. –  26 уч;

1-В кл. – 26 уч.

 

 

Відповідно до наказу №120 від 27.05.2019р. «Про переведення учнів 1-4 класів», враховуючи рішення педагогічної ради  (протокол  № 07 від  27.05.2019 року), учнів переведено:

     до другого класу:

1-А кл. – 28 уч;  1-Б кл. – 29 уч.

до третього класу:

2-А кл. – 31 уч;  2-Б кл. – 30 уч.

до четвертого класу:

3-А кл. – 28 уч;  3-Б кл. – 26 уч.

до пятого класу:

4-А кл. – 30 уч;  4-Б кл. – 32 уч.

Нагороджено Похвальними листами "За особливі досягнення у вивченні окремих предметів " 36 учнів:

2-А кл. - 6 уч; 2-Б кл. - 8 уч;

3-А кл. - 5 уч; 3-Б кл. - 5 уч;

4-А кл. - 6 уч; 4-Б кл. - 6 уч.

 

 

Шановні батьки! 

У квітні-серпні 2019 року проводиться інформаційно-просвітницька кампанія «Уважні батьки».

Метою заходу є інформування батьків про основи безпечного Інтернету для дітей.

У межах кампанії у просвітницькій роботі з батьками та профілактичній роботі з дітьми можна безкоштовно переглянути короткометражний фільм,  матеріали веб-сторінки, які розміщені за посиланням:

 childfund.org.ua/diialnist/kampaniia-uvazhni-batky.

 

 

Протягом І семестру продовжувалися  роботи з покращення матеріально-технічної бази школи. Здійснювалося це не тільки за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів, а й силами благодійного батьківського фонду.

Усі вікна й вхідні двері школи нарешті замінено на енергозберігаючі, відремонтовано 80% віконних відкосів.

Змінив своє обличчя кабінет біології: нові меблі, чудові шпалери на стінах, ноутбук і телевізор.

Силами батьків 5-А класу та шкільного благодійного фонду відремонтовано класну аудиторію №225. Також проведено ремонт аудиторії загального користування №312,  встановлено телевізор в аудиторії №123.

Продовжуються  роботи з підключення кабінетів та класів до мережі Інтернет. З кожним днем наша школа стає кращою!

Детальна інформація за посиланням.

 https://drive.google.com/open?id=1aU7MPDY89NTgNw5fHwG_Y1ZoYkOFGhg4

 

 

До уваги батьків майбутніх першокласників!                  

Заяви до 1-го класу на 2019-2020 н.р. будуть прийматися з 15.04 по 31.05.2019 року.

До заяви додаються:

  • копія свідоцтва про народження дитини;
  • оригінал або копія медичної довідки за формою первинної облікової документації №086-1/о «Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов’язкового медичного профілактичного огляду».

На першочергове зарахування мають право діти, які проживають на території обслуговування https://drive.google.com/open?id=1_0u5WBvNcp2m3kBvHX-yJYfVKsSHjrXS

Заявнику при собі мати документ, що посвідчує особу.

Школа майбутнього першокласника розпочне свою роботу 26 січня о 9.00. Заняття будуть проходити в аудиторії №306, 307.

Чекаємо на вас, майбутні першокласники!

 

                         

 

 

Відповідно до наказу №149 від  27.06.2018   "Про випуск учнів 11 класу", враховуючи рішення спільного засідання педагогічної ради та ради школи (протокол   № 12  від 27.06.2018):

І.  Випущено зі школи, видано атестат про повну загальну середню освіту особливого зразка й нагороджено золотою медаллю «За високі досягнення у навчанні» 2 учнів.

ІІ. Випущено зі школи, видано атестат про повну загальну середню освіту особливого зразка й нагороджено срібною медаллю «За досягнення у навчанні» 2 учнів.

ІІІ. Випущено зі школи, видано атестати про повну загальну середню освіту звичайного зразка  19 учням.

Нагороджено Похвальними грамотами "За особливі досягнення у вивченні окремих предметів", рішенням спільного засідання педради та ради школи (протокол №12 від 27.06.2018)  7 учнів:

з фізичної культури - 3 учні; 

з економіки - 1 учень;

з предмета "Захист Вітчизни" - 3 учні.

 

 

 

Відповідно до наказу №128 від 08.06.2018   "Про переведення учнів 5-10 класів", враховуючи рішення педагогічної ради  (протокол  № 11 від  08.06.2018 року), учнів переведено:

до шостого класу:

5-А кл. – 28 уч;         5-Б кл. – 29 уч.

      до сьомого класу:

6-А кл. – 23 уч;         6-Б кл. – 26 уч.

      до восьмого класу:

7-А кл. – 28 уч;         7-Б кл. – 27 уч.

      до дев’ятого класу:

8-А кл. – 26 уч;         8-Б кл. – 19 уч.

до десятого класу:

9-А кл. – 24 уч;         9-Б кл. – 23 уч.

     до одинадцятого класу:

    10 кл. – 17 уч.

Нагороджено Похвальними листами "За високі досягнення у навчанні" 32 учні:

5-А кл. -  5 уч;           5-Б кл. - 2 уч;

6-А кл. -  2 уч;           6-Б кл. - 1 уч;

7-А кл. - 3 уч;            7-Б кл. - 6 уч;

8-А кл. - 5 уч;            8-Б кл. - 3 уч;

10 кл. - 5 уч.

 

Нагородити свідоцтвом із відзнакою 8 учнів:

9-А кл. - 5 уч;                      9-Б кл. - 3 уч.

 

 

Відповідно до наказу №119   від 23.05.2018 р. «Про переведення учнів 1-4 класів до наступних», враховуючи рішення педагогічної ради (протокол  № 10 від  23.05.2018 року),  учнів переведено:

      до другого класу:

1-А кл. – 30 уч;         1-Б кл. – 29 уч.

до третього класу:

2-А кл. – 28 уч;         2-Б кл. – 27 уч.

до четвертого класу:

3-А кл. – 29 уч;         3-Б кл. – 30 уч.

до п’ятого класу:

4-А кл. – 27 уч;         4-Б кл. – 27 уч.

 

Нагороджено Похвальними листами "За високі досягнення у навчанні" 33 учні:

2-А кл. - 5 уч;              2-Б кл. - 6 уч;

3-А кл. - 9 уч;              3-Б кл. - 6 уч;

4-А кл. - 4 уч;              4-Б кл. - 3 уч.

 

 

Річний звіт про використанні кошти 

https://drive.google.com/open?id=12FWtNR4eShmryBEzdQyTZ1f07VaZJJ-n


22 березня відбулася батьківська конференція на якій були присутні 63 представники батьківського комітету та всі педагоги школи. Директор школи, Світлана Едуардівна, ознайомила присутніх з результатами навчально-виховної роботи за пів року, розповіла про покращення матеріально-технічної бази за період з вересня 2017 р. по березень 2018 р. Повідомила про найближчі плани до кінця навчального року та зробила звіт про використані кошти  різних фондів та учнівських акцій. https://drive.google.com/open?id=1phHVJ-yRRqAC5-nS1V6aPu73X2nZPJyj

 

 

 

Згідно з Концепцією Нової української школи освітній простір школи спрямований на розвиток дитини, орієнтований на неповторність та задоволення потреб кожного учня. Саме з цією метою та завдяки благодійному фонду школи обладнано зони для розвитку творчих здібностей та корисного відпочинку першокласників під час перерв. Діти можуть малювати кольоровою крейдою на спеціальних плівках, наклеєних на стінах. Школярі залюбки змагаються в попаданні м’яча в кільце. Облаштовано місце для демонстрації мистецьких здібностей дітей, малювання маркером на спеціальних столиках із плівкою для письма.

Тепер перерви першокласників проходять цікаво, весело, а найголовніше – сприяють розвитку здібностей дітей.

 

 

    

Поради місцевих і державних правоохоронних органів із безпеки користувачів в Інтернеті.

  1. Відстежуйте використання Інтернету. Розмістіть комп’ютер у приміщенні, де часто бувають люди (наприклад, у вітальні).
  2. Попросіть дітей ніколи не надавати особисті відомості:  ім’я, місцезнаходження, зображення, паролі, номери телефонів тощо.
  3. Використовуйте програмне забезпечення для батьківського контролю.
  4. Дозволяйте дітям переписуватися та спілкуватися лише з тими людьми, яких ви знаєте.
  5. Розмовляйте з дітьми про незручні або неприємні ситуації в Інтернеті.
  6. Розкажіть дітям, що не слід відповідати на неочікувані або небажані повідомлення електронної пошти.

Пам’ятайте про те, що практично нічого в Інтернеті не є повністю приватним.

Цікавими і корисними будуть сайти для дітлахів, присвячені  безпеці дітей в Інтернеті: Онляндія безпечна країна,  Центр безпеки Google  

   

В грудні місяці в школі була проведена інформаційно-роз'яснювальна робота щодо популяризації біометричних документів для учнів 8-10 класів згідно з розробленими рекомендаціями ДМС України.

 

 

Протягом жовтня-листопада  у школі здійснювалися ремонтні роботи. Красунею стала аудиторія 306 (клас ГПД) Відремонтовані стіни, нові шпалери практично завершують ремонт, розпочатий у минулому році.

Тридцять  років  чекала своєї черги аудиторія 308 (костюмерна). Тут тепер чисто, зручно. Відремонтовано стелю, стіни, витяжку, виготовлено стелажі та конструкції для костюмів, придбано зручну драбину-стремянку.  

Для усіх цих робіт використано як кошти благодійного батьківського фонду, так і кошти спецфонду школи.

Аудиторія № 306
Батьківський фонд: 3280 грн.
Шпалери – 1760 грн.
Стрічка – 56 грн.
Клей – 200 грн.
Бордюр – 105 грн.
Багет – 313,50 грн.
Гіпс – 218 грн.
Фарба водоемульсійна – 255 грн.
Перфоуголок – 72 грн.
Ґрунтовка – 121,50 грн.
Піна – 92 грн.
Розетка, виключатель – 87 грн.





Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2020
    Створити безкоштовний сайт на uCoz
    Copyright MyCorp © 2020
    Створити безкоштовний сайт на uCoz